Cairns en brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sofia Wanrooij - WaarBenJij.nu Cairns en brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sofia Wanrooij - WaarBenJij.nu

Cairns en brisbane

Blijf op de hoogte en volg Sofia

15 December 2013 | Australië, Brisbane

Cairns en brisbane

Jawel, alweer een vervolg blog. De watervallen tour is goed uitgepakt en de millaa millaa waterval was inderdaad erg mooi. Verder nog een andere waterval geZien, stukjes door het regenwoud gelopen en een eendenbekdier in het wild gezien. Het was uiteindelijk een gezellige dag.
Toen ik terug kwam, op de valreep de tour naar cape tribulation geboekt voor de volgende dag, samen met een ander nederlandse meisje uit het hostel. We werden om 7:00 opgepikt en zijn de hele dag bezig geweest. Weer stukjes door het regenwoud gelopen, een paar mooie stopt met geweldig uitzicht gemaakt en natuurlijk cape tribulation bezocht. Dit is een landtong ten. Noorden van cairns. Toen de nederlandse ontdekkers van australie hier waren, begonnen de problemen op zee. Vastgelopen schepen enz. Verder hebben we de daintree river overgestoken en daar twee kleine krokodillen gezien. Nog een flinke krokodil gespot in een riviertje. Daar wil je niet zwemmen!
De rest van mijn tijd in Cairns heb ik rustig aan gedaan. Vervolgens ben ik weer terug gevlogen naar Brisbane. Ook hier heb ik rustig aan gezien. Het lijkt wel vakantie! Ik ben naar mount coo tha geweest, waar je een mooi uitzicht hebt over de stad, helaas regende het en was t bewolkt. Ik heb een cathedraal bezocht, gewandeld langs south bank, de ferry genomen. Dat soort dingen. Morgen ga ik voor drie dagen naar het bounty eiland Lady Musgrave island. Daar heb ik echt heel veel zin in. Al snorkelend het great barrier reef ontdekken.
Hierna vlieg ik al gauw naar Sydney, om daar mn volgende avontuur te beginnen.

Nog minder als twee maanden en dan ben ik alweer thuis! Missen jullie me? :P

X

  • 16 December 2013 - 00:47

    Claudia:

    Tuurlijk missen we je! Ik ben benieuwd naar je fotos en andere leuke verhaleb. Xx

  • 17 December 2013 - 09:40

    Hetty:

    Lieve schat,


    Zo geweldig wat je allemaal onderneemt , ziet, ervaart, beleeft.
    En wat vlieg je veel , heb je daar allemaal geld voor ?
    Gisteren was op tv een programma over great barrier reef , zo mooi.
    En wat ga je met al die ervaringen doen , een boek schrijven ??

    In wat voor huis slaap je nu ?
    Zo te zien begin je een beetje bruin te worden :)


    Ja, ik mis je, mis je ons ook ??
    Heerlijk wanneer jij terug bent kunnen we al naar de lente uit gaan kijken.

    De voorbereidingen voor kerst zijn gestart, met floyd romen rien jac en chantal naar kerstdienst, ja je tante houdt nou eenmaal van traditie en daarna bij rien en jac eten.
    En mijn lieve nichtje gaat dat allemaal ver weg beleven.

    dag schat tot face time.
    Love you xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Australie

Ik ga een fantastisch avontuur beleven Down Under

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2014

Bye bye Australie

19 December 2013

Lady musgrave island

15 December 2013

Cairns en brisbane

05 December 2013

Cairns

15 Oktober 2013

Een aantal ervaringen
Sofia

Actief sinds 29 Okt. 2012
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 8416

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 11 Februari 2014

Indonesie

10 September 2013 - 10 Januari 2014

Australie

22 December 2012 - 09 Januari 2013

vakantie Thailand

03 November 2012 - 22 December 2012

Cambodja verkennen

Landen bezocht: