Bye bye Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sofia Wanrooij - WaarBenJij.nu Bye bye Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sofia Wanrooij - WaarBenJij.nu

Bye bye Australie

Blijf op de hoogte en volg Sofia

10 Januari 2014 | Australië, Sydney

Het boek is dicht, er past niks meer bij. Ook in m'n backpack past niets meer, dag Australie!

Mijn laatste dag is aangebroken en ik heb super veel zin in Indonesie. Ik heb een geweldige tijd in Australie gehad en zal jullie nog even mijn Sydney avonturen vertellen.
Ik heb iets langer als een week in een buitenwijk op een huis en twee honden gepast. Een goede oefening als ik later (als ik oud en wijs ben) zelf ook een hond wil. De wijk Annandale is een leuke, rustige wijk met veel groen maar ook leuke winkeltjes en cafeetjes. Een prima uitvalbasis om te ontsnappen van de drukte van Sydney. Mijn tweede helft in Syney heb ik mogen logeren bij een nicht van een buurvrouw in Nederland. Super aardig!
Sydney is een soort New York van Australie. Een mega drukke en grote stad, met wolkenkrabbers, toeterende auto's en een hoop mensen. Zo had ik het nog niet meegemaakt in Australie. Maar hierdoor valt er wel elke dag wat nieuws te beleven.
Zo heb ik uiteraard veel winkels van binnen bekeken (niet het budget of plaats in m'n backpack om spullen te kopen), op verschillende stranden gelegen (zoals Bondi) en gezwommen in de zee, een zeilrace bekeken, de blue mountains bezocht, eerder ontmoette vrienden opgezocht, in de sydney tower geweest, het opera house en harbour bridge bekeken, de ferry genomen, luna park bezocht, fish and chips gegeten op de fishmarket, enz enz enz.
Zoals jullie zien, ik heb me absoluut niet verveeld in Sydney!
Nu ben ik voor de zoveelste keer mijn backpack aan het inpakken om vanavond naar Indonesie te vliegen. De vier maanden in Australie zijn omgevlogen! Nog maar een maand en dan ben ik alweer thuis!

  • 10 Januari 2014 - 09:05

    Evelyn:

    Wat gaat de tijd snel zeg, Sofia!
    Maar je haalt er wel alles uit, zo te lezen. Dat je nog niet gesloopt bent. :-)
    En ga je later een hond nemen nu?
    En nu op naar Indonesië . Ben benieuwd wat je daar weer meemaakt allemaal.
    Is zo leuk als ik zie hoeveel keer je album is bekeken. Al 2262 keer. Je bent een echte hit!

    Veel liefs van Evelyn

  • 10 Januari 2014 - 13:38

    Lonneke:

    Hoi sofia, ik heb je echt heel lang niet meer gezien, maar vind het ontzettend leuk je verhalen te lezen. Ook erg leuk om eigen herinneringen op te halen van mijn eigen reis door Australië. Geniet van je laatste maand een maak er wat moois van! Groetjes Lonneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australie

Ik ga een fantastisch avontuur beleven Down Under

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2014

Bye bye Australie

19 December 2013

Lady musgrave island

15 December 2013

Cairns en brisbane

05 December 2013

Cairns

15 Oktober 2013

Een aantal ervaringen
Sofia

Actief sinds 29 Okt. 2012
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 8378

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 11 Februari 2014

Indonesie

10 September 2013 - 10 Januari 2014

Australie

22 December 2012 - 09 Januari 2013

vakantie Thailand

03 November 2012 - 22 December 2012

Cambodja verkennen

Landen bezocht: